Հայոց լեզու:

Շարունակեք կամ լրացրեք նախադասությունները։ 

Շարունակելով ճանապարհը՝ շուտով հասանք մի հեղեղատի, որը  վախեցրեց մեզ։

Ամենամռայլ թախիծն է պատում ինձ, երբ հիշում եմ, թե ինչպես էր նա լաց լինում։

Վայրի աղավնիների երամը անդունդից բարձրանում էր և ճախրում դեպի երկինք։

Այդ տան շուրջը բազմագույն ծաղիկներ են աճում, որոնցով ուղղակի հիանալ կարելի էր։

Իմ գաղտնիքը միայն ընկերոջս եմ հայտնել, որովհետև վստահում եմ միայն նրան։

Բայց այժմ, երբ ես դադարեցի նրան փնտրել, նա ինքն է փնտրում ինձ։

Մի րոպե կարծեցի, թե թռչում եմ  և զարմանում էի, որ չէի ընկնում։

Լճակը, որը միակն էր գյուղում , իր աննման տեսքով կախարդում էր բոլորին։

Լեռները, որոնք պարզ երևում էին հեռվից , սուզվել էին կապույտ լռության մեջ։

Եթե նա հայրենի քաղաքում մնար, ուր կզարգացներ իր ունակությունները, ապա ճանաչված մարդ կդառնար։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *